تحکیم‌کاری سرک عمومی ولسوالی دره ولایت پنجشیر تکمیل گردید

media_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲ - ۱۵:۱۳
تحکیم‌کاری سرک عمومی ولسوالی دره ولایت پنجشیر تکمیل گردید


تحکیم کاری سرک ولسوالی دره ولایت پنجشیر که از سوی ریاست فواید عامه آن ولایت با استفاده از امکانات و ماشینری دست داشته ا‌ی ریاست فواید عامه پنجشیر در قریه «تنبنه» مربوط ولسوالی دره آغاز گردیده بود، اکنون کار آن تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

در این پروژه‌ تحکیم کاری سرک عمومی ولسوالی دره یک دیوار استنادی به طول ۷۰ متر، ارتفاع سه متر و عرض دونیم متر در نقاط آسیب پذیر که نفوذ آب «دریا» سرک مواصلاتی ولسوالی یاد شده را تهدید می‌کرد ساخته شده‌است.

رئیس فواید عامه پنجشیر میگوید که همزمان با بهره‌گیری ازاین پروژه در ولسوالی دره کار مرحله دوم این برنامه نیز در مربوطات بازار چلپاوی آن ولسوالی عملاً از سوی این ریاست افتتاح و آغاز شد.

دراین حال باشندگان ولسوالی دره پنجشیر از تلاش‌های رهبری ریاست فواید عامه این ولایت از بهر تطبیق این پروژه ابراز خرسندی نموده و خواهان تطبیق پروژه های بیشتر در این ولایت گردیدند.

11 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۷
Background image

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات مختلف کشور از مواد رسوبی سیلاب های اخیر به شدت جریان دارد

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات غور، هرات،‌ پکتیا، سمنگان، تخار بغلان، بدخشان، هرات، خوست و پروان در اثر ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب های روز گذشته شماری از سرک ها موقتاً بروی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

BACK TO NEWS