سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۹:۱۸
سرپرست وزارت فواید عامه از روند محصول تولپلازای شاهراه سالنگ‌ها بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه در سفر کاری خویش به شاهراه سالنگ‌ها درحالی‌که وی را شماری از روئسای این وزارت همراهی می‌نمودند، از روند جمع آوری تولپلازای سالنگ جنوبی و شمالی و از تونل و  گالری ۱۶ این شاهراه بازدید نمودند.
 
 به اساس حکم عالیقدر امیر المومنین حفظه الله جهت بازسازی شاهراه سالنگ‌ها تولپلازا در این مسیر فعال گردیده است که مطابق یک طرزالعمل از تردد وسایط نقلیه (خُرد و بزرگ) به مبالغ متفاوتی پول جمع آوری و در حساب بانکی مشخص جمع می گردد و از این عواید صرف شاهراه سالنگ‌ها بازسازی و ترمیم اساسی می شود.
هدف از سفر سرپرست وزارت فوایدعامه به شاهراه سالنگ‌ها ضمن بازدید از روند جمع آوری پول در تولپلازای سالنگ جنوبی و شمالی، با رئیس و نمایندگان شرکت های قراردادی و رئیس سالنگ‌ها در مورد شروع دوباره کار باز سازی اساسی شاهراه سالنگ‎‌ها صحبت نموده و به مسؤلین شرکت های قراردادی هدایت داد، تا مطابق یک پلان منظم کار بازسازی این شاهراه را با مساعد شدن هوا شروع نمایند. 
قابل یاد آوری است؛ کار ترمیم و بازسازی شاهراه سالنگ‌ها سال گذشته در سه بخش از سوی وزارت فوایدعامه آغاز شده بود که کار داخل تونل و گالری شانزدهم تکمیل گردید که با مساعد شدن هوا کار متباقی این شاهراه در سه بخش آغاز خواهد شد

11 months 3 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۸:۲۹
Background image

در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب های اخیر در شماری از ولایات کشور مواد رسوبی به سطح سرک سرازیر شده که اکنون پاک کاری آن به سرعت جریان دارد

رهبری وزارت فوایدعامه ضمن اظهار غم‎شریکی به خانواده های محترم آسیب دیده‌ی ناشی از سیلاب های اخیر در ولایت بغلان، از خداوند متعال برای شهدا این رویداد المناک؛ بهشت برین، برای بازماندگان. . .

BACK TO NEWS