وضعیت شاهراه سالنگ‌ها 

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۴
وضعیت شاهراه سالنگ‌ها 

 
شاهراه‌ سالنگ‌ها از اثر بارش برف، طوفان و محدودیت ساحه دید، در چهارمین روز بروی ترافیک مسدود است، اما پاک کاری شروع گردیده است. 
امروز برف باری خفیف جریان، ضخامت برف در ساحات مختلف متفاوت است، سالنگ جنوبی، تونل و شمالی از ۱۵۰ سانتی‌متر شروع و در ساحات تونل نزدیک به ۳ متر رسیده است، تا کنون ۲۵ برف کوچ در این شاهراه سرازیر شده است.
از شب بدینسو پاک کاری این شاهراه توسط پرسونل و ماشینری ریاست حفظ و مراقبت سالنگ‌ها با آغاز شده است و به شدت جریان دارد، تلاش می گردد در صورتی‌که طوفان دوباره شروع نشود در جریان روز یک خط عبوری بروی وسایط مسافربری باز خواهد شد

11 months 3 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۸:۲۹
Background image

در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب های اخیر در شماری از ولایات کشور مواد رسوبی به سطح سرک سرازیر شده که اکنون پاک کاری آن به سرعت جریان دارد

رهبری وزارت فوایدعامه ضمن اظهار غم‎شریکی به خانواده های محترم آسیب دیده‌ی ناشی از سیلاب های اخیر در ولایت بغلان، از خداوند متعال برای شهدا این رویداد المناک؛ بهشت برین، برای بازماندگان. . .

BACK TO NEWS