اعلامیه وزارت فواید عامه درمورد انتقال و کنترول وزن وسایط باربری بلند تناژ

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۶/۲۵ - ۱۵:۱۴


شاهراه ها و سرکها موجود در کشور سرمایه ملی است، که با هزینه هنگفت اعمار و ساختمان شده است؛ حفظ و مراقبت آن وجیبه دینی و مسئولیت ملی همه هموطنان عزیز میباشد.

وزارت فوایدعامه متعهد است، که بمنظور حفظ و مراقبت سرکهای موجود کشور از انتقال وزن بیشتر از معیار تعیین شده جلوگیری نموده، و وسایطی که دبل کاری شده است( تغییرات فزیکی در واسطه بوجود آورده اند) مالک واسطه مکلف است تا واسطه خود را به حالت اولی مطابق کمپنی مؤلد برگرداند.

وزارت فوایدعامه، به اطلاع تمام هموطنان عزیز، ترانسپورتران و دریوران وسایط نقلیه باربری بلند تناژ یک بار دیگر میرساند؛ که از انتقال بار اضافه جداً خود داری نمایند و وزن را مطابق معیار تعیین شده این وزارت و کمپنی مؤلو را انتقال دهند، همچنان آن عده از وسایطیکه دبل کاری شده است( تغییرات فزیکی در واسطه بوجود آورنده اند ) مطابق تاریخ تعیین شده به حالت اولی کمپنی مؤلد تغییر نمایند.
وزارت فوایدعامه از تمام رانندگان تقاضا می نماید که وزن وسایط در ترازوی های کشور با کارمندان ترازوها از هر نوع بحث وجدال خود داری نمایند. 

قابل ذکر است، اکنون وسایط بخاطر بار اضافی جریمه نمی شوند؛ اما درصورت که رانندگان اموال را از معیار تعیین شده بیشتر انتقال نمایند وسایط شان برای مدت یک ماه توقف داده می شود و جهت جبران خساره سرک ها به نهاد های عدلی و قضای معرفی میشوند. 
 

11 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۷
Background image

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات مختلف کشور از مواد رسوبی سیلاب های اخیر به شدت جریان دارد

پاک کاری شماری از مسیر ها در ولایات غور، هرات،‌ پکتیا، سمنگان، تخار بغلان، بدخشان، هرات، خوست و پروان در اثر ریزش باران ها و سرازیر شدن سیلاب های روز گذشته شماری از سرک ها موقتاً بروی. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

BACK TO NEWS