سرپرست وزارت فواید عامه از شاهراه جلال آباد - تورخم بازدید به عمل آورد

media_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۵
سرپرست وزارت فواید عامه از شاهراه جلال آباد - تورخم بازدید به عمل آورد

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه در سفر کاری خود به ولایت ننگرهار در حالیکه وی را شماری از روئسای مرکزی این وزارت و رئیس فواید عامه ولایت ننگرهار همراهی می نمود از لین دوم شاهراه  جلال آباد - تورخم از نزدیک بازدید به عمل آورد. 
شاهراه جلال آباد - تورخم ۷۵ کیلومتر طول دارد، کار اعمار اساسی آن توسط کشور همسایه پاکستان چند سال قبل آغاز گردیده بود اما تا کنون کار این شاهراه تکمیل نشده است، سرپرست وزارت فوایدعامه در این سفر خاطر نشان کرد، در صورتی‌که کشور پاکستان کار این سرک را دوباره آغاز و تکمیل ننمایند، وزارت فواید عامه کار باقی مانده آن را در سال آینده آغاز و تکمیل خواهد کرد. 
همچنان سرپرست وزارت فواید عامه در مسیر شاهراه جلال آباد –تورخم از پُل لعل‌پور و پل مربوطات خط فرضی دیورند و دو پایه ترازو در مربوطات ناحیه نهم و بندر تورخم بازدید به عمل آورده و به مسؤلین مربوطه هدایت داد تا قسمت های تخریب شده‌ی پل های متذکره را ترمیم و از تخریب بیشتر آنها جلوگیری نمایند. 
قابل ذکر است؛ نشستی که در مقام ولایت ننگرهار با حضور محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزرا ، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه، والی ننگرهار، متنفذین قومی و تجار ملی برگزار شده بود، سرپرست وزارت فواید عامه طی سخنان خویش در مورد تکمیل سرک لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد اشاره نمود و گفت: « من شخصاً از لین دوم  شاهراه کابل – جلال آباد از نزدیک بازدید نمودم و تیم های تخنیکی و انجنیران نیز از ساحه دیدن کرده است. این وزارت در هماهنگی معاونیت اقتصادی مقام عالی ریاست الوزرا موضوع بودجه این پروژه را با عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله شريک می سازد و پس از تامین وجوه مالی آن کار ساخت و ساز این شاهراه آغاز خواهد گردید.» 
 

11 months 2 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۲:۴۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک ها که در نتیجه بارندگی و سیلاب های اخیر بروی ترافیک مسدود گردیده اند پاک کاری آنها به سرعت جریان دارد

غور: در این ولایت مسیر های ولسوالی های مرغاب و چهارسده از اثر بارش و سیلاب های اخیر موقتاً مسدود گردیده و در شماری از سرک های مواصلاتی اين ولايت از اثر باران ها و سیلاب های روز های. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۸:۴۵
Background image

سرپرست وزارت فواید عامه از ساحه لغزش کوه شاهراه کابل- جلال آباد بازدید نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه صبح امروز از ساحه لغزش کوه، مسير بديل و پل های استحکامی ساحه ۳ کيلومتری دروازه کابل(ماهيپر) مربوط شاهراه کابل - جلال آباد بازدید. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۲:۴
Background image

شاهراه سالنگ‌ها بروی وسایط مسافربری باز گردید

شاهراه‌ سالنگ‌ها از اثر بارش برف، طوفان و محدودیت ساحه دید، ساعت ۰۰ : ۰۸ شب گذشته بروی ترافیک مسدود گردیده بود، امروز ساعت ۰۰ : ۰۷ صبح مورخ ۱۱ ثور سال روان بروی وسایط مسافربری (خُرد و. . .

BACK TO NEWS