پیام تسلیت و همدردی الحاج ملا عبدالمنان عمری، سرپرست وزارت فوایدعامه امارت اسلامی افغانستان در پیوند به زلزله‌ی دیشب در ولایت های خوست و پکتیکا:

ashraf_admin
شنبه ۱۴۰۱/۴/۴ - ۱۱:۴
پیام تسلیت و همدردی الحاج ملا عبدالمنان عمری، سرپرست وزارت فوایدعامه امارت اسلامی افغانستان در پیوند به زلزله‌ی دیشب در ولایت های خوست و پکتیکا:

با تأسف فراوان اطلاع حاصل نمودم که به اثر زلزلهِ دیشب در ولایت‌های خوست و پکتیکا شمار زیادی از هموطنان عزیز ما شهید و زخمی شده‌اند و همین‌گونه خسارات مالی زیادی به مردمان این مناطق وارد شده است. این رویداد مرگ بار، غم و اندوه بزرگی بر دل‌های ما و تمامی مردم افغانستان نهاده است.

 

این‌جانب ضمنِ عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم شهدای این حادثه غم‌انگیز، از بارگاه ایزد منان برای شهدا بهشت‌برین، به زخمیان این حادثه شِفای عاجل و کامل و برای آسیب دیدگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 

به ریاست‌های فوایدعامه ولایات آسیب‌دیده و ولایات همجوار هدایت داده شده است تا در قسمت پاک‌کاری مناطق آسیب‌دیده و دفن شهداء در هماهنگی با مسوولان ولایتی از هیچ نوع همکاری دریغ ننمایند. هم‌چنان امیدوارم سایر نهادهای مسوول و موسساحت خیریه کمک رسان داخلی و خارجی، در این روزهای دشوار و سخت مردم عزیز افغانستان را کمک و همکاری کنند.

الحاج ملاعبدالمنان عمری

سرپرست وزارت فوایدعامه

10 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۱:۳۳
Background image

نورستان

از اثر بارش برف و باران در روز های گذشته و جاری شدن سیلاب ها، لغزش کوه و برف کوچ در ولایت نورستان؛ سرک کنر – نورستان و شماری از مسیرها به گونه‌ی موقت بروی ترافیک مسدود گردیده بود که. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۸:۳۴
Background image

وضعیت عمومی شاهراه و سرک‌های کشور

شاهراه سالنگ‌ها؛ امروز در سالنگ ها هوا ابری است، در سالنگ جنوبی احتمال بارش باران و در سالنگ شمالی احتمال بارش برف می برود و ساحه تونل برف باری خفیف جریان دارد و تردد وسایط مسافربری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۴ - ۱۳:۲۰
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشوراز وجود مواد رسوبی پاک کاری گردید

به اساس رهنمایی محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فواید عامه پرسونل ولایتی وزارت فواید عامه آماده گی کامل دارند تا شاهراه ها و سرک هارا از وجود مواد رسوبي پاک کاری نمايند.
پنج. . .

BACK TO NEWS