سرپرست برنامه ملی راه سازی روستایی معرفی گردید

ashraf_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۱۸ - ۱۵:۵۴
سرپرست برنامه ملی راه سازی روستایی معرفی گردید

 

به اساس هدایت محترم الحاج ملاعبدالمنان عمری سرپرست وزارت فوایدعامه، مفتی هارون رشید به حیث سرپرست برنامه ملی راه سازی روستایی تعیین و از سوی محترم مفتی امیر عبدالله رئیس دفتر مقام وزارت با حضوری از شماری روئسا معرفی گردید.

نخست برنامه، با آیات از قرآن عظیم الشان آغاز گردید،  تاج الدین تنویر رئیس منابع بشری وزارت هدایت مقام وزارت را قرائت نموده و برای سرپرست جدید برنامه ملی راه سازی روستایی آرزوی مؤفقیت نمود.

سپس مفتی امیر عبدالله رئیس دفتر مقام وزارت صحبت نموده گفت: تغییر و تبدیل در ادارات یک اصل است، محترم مفتی هارون رشید از آغاز تحول الی اکنون در ریاست های که کار نموده است دست آورد چشم‌گیر داشته است.

وی اضافه کرد، مردم افغانستان در نقاط دور دست نیاز دارند تا سرکهای مناطق شان اعمار و ساختمان گردد، امید است در این برنامه مهم، نیز سعی و تلاش نماید تا  کار های اساسی بخاطر حل مشکلات ترانسپورتی مردم در ولایات افغانستان انجام دهد.

در اخیر مفتی هارون رشید سرپرست جدید برنامه ملی راه سازی روستایی صحبت نموده؛ از اعتماد رهبری وزارت اظهار سپاس و قدردانی کرده گفت: با تمام توان تلاش مینمایم تا در قسمت اهداف و پالیسی وزارت و حل مشکلات ترانسپورتی مردم کار نمایم.
دفتر مطبوعاتی وزارت فوایدعامه

10 months 1 week ago

.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۳:۱۷
Background image

وضعیت امروز شماری از شاهراه های کشور به شمول سالنگ ها

سالنگ ها: امروز در شاهراه سالنگ ها هوا ابری بوده و ریزش برف جریان دارد.
وسایط مسافر بری کوچک و بزرگ از هر دو طرف و وسایط باربری از شمال به جنوب در حال عبور و مرور می باشند.
و در بعضی. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۳:۲۶
Background image

کار ترمیم و بازسازی دو سرک در ولایت هلمند جریان دارد

وزارت فوایدعامه کار ترمیم و بازسازی دو سرک را در ولایت هلمند آغاز نموده است که پروژه اول کار ترمیم و بازسازی ۹۶ کیلومتر سرک از ولسوالی گرشک – ساحه سنگیلان این ولایت می باشد که شامل آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۵
Background image

شماری از شاهراه ها و سرک های کشور که از اثر بارش برف و طوفان بروی ترافیک مسدود گردیده بود پاک کاری و بروی ترافیک باز گردید

وضعیت امروزی شماری از شاهراه ها و سرک های کشور قرار ذیل است:
سالنگ ها: شاهراه سالنگ دو شب قبل ساعت ۸:۳۰ بجه شب از اثر برف باری، طوفان شدید و محدودیت ساحی دید بروی ترافیک مسدود گردیده. . .

BACK TO NEWS