ساختمان پل۳۰۰ متره مسیر سرک زرنج الی کنگ در منطقه سرشیله ولایت نیمروز بیشتر از ۷۵ فیصد پیشرفت کاری دارد

Anonymous (not verified)
شنبه ۱۴۰۰/۱/۷ - ۱۳:۲۸
ساختمان پل۳۰۰ متره مسیر سرک زرنج الی کنگ در منطقه سرشیله ولایت نیمروز بیشتر از ۷۵ فیصد پیشرفت کاری دارد

این پل در مسیر سرک زرنج الی ولسوالی کنگ ولایت نیمروز بالای شاخه فرعی دریای هلمند در ساحه قلعه فتح که شهر زرنج را با ولسوالی کنگ وصل مینماید موقعیت دارد، ۳۰۰ متر طول، ۷متر عرض، ۱۵ عدد وایه، ۳۴۰ متر سرک اتصالی با فرش اسفالت در دو طرف پل و ۴۰۰ متر دیوار محافظوی دارد.

پروژه متذکره به قیمت ۲۳۱ میلیون افغانی با یک شرکت ساختمانی خصوصی قرار گردیده تا کنون ۷۵ فیصد پیشرفت کاری دارد و از سوی دولت افغانستان تمویل می شود.

ساختمان پل مذکور سهولت در رفت و آمد باشنده گان ولایات نیمروز و هرات ایجاد میکند، اهالی قریه جات حاجی جانان، سرشیله، محمد یونس، حاجی حکیم، خان کلی، محمد سفر کلی، حاجی نظر محمد کلی، حاجی عبدالله کلاچه، نارانی کلی و محمد ایوب اوزبک زی کلی از آن مستفید می شوند و آنها را در انتقال محصولات زراعتی به مارکیت ها کمک می نمایند و نیز دسترسی به مراکز صحی و تعلیمی را آسانتر می سازد.

وزارت فوایدعامه – کابل

11 months 4 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۸:۲۹
Background image

در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب های اخیر در شماری از ولایات کشور مواد رسوبی به سطح سرک سرازیر شده که اکنون پاک کاری آن به سرعت جریان دارد

رهبری وزارت فوایدعامه ضمن اظهار غم‎شریکی به خانواده های محترم آسیب دیده‌ی ناشی از سیلاب های اخیر در ولایت بغلان، از خداوند متعال برای شهدا این رویداد المناک؛ بهشت برین، برای بازماندگان. . .

BACK TO NEWS