بازدید معین حفظ و مراقبت سرک ها از پروژه های تحت کار وزارت فوایدعامه در ولایت ارزگان 

media_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۰ - ۸:۴۵
بازدید معین حفظ و مراقبت سرک ها از پروژه های تحت کار وزارت فوایدعامه در ولایت ارزگان 

محترم الحاج معاون ملا عبدالجبار معین حفظ و مراقبت سرک های وزارت فواید عامه در حالیکه وی یک تیم تخنیکی همراهی مینماید از جریان کار پروژه های حفظ و مراقبتی ولایت ارزگان بازدید به عمل آورد و جریان کار پروژه ها را بررسی و ارزیابی نمود.

در این سفر؛ معین حفظ و مراقبت سرکهای وزارت فوایدعامه ضمن دیدار با مسوولین و پرسونل ریاست فوایدعامه ولایت ارزگان، از وسایط و ماشینری کمپ کمپنی بازدیده نموده و به مسوولین آن هدایت داد تا ماشینری غیر فعال را ترمیم و دوباره فعال نمایند.

همچنان معین حفظ و مراقبت سرکها از جریان کار سرک کندهار – ارزگان و پروژه شهر صفا – مانجه شاهراه کابل – کندهار و تیم تخنیکی همراه شان بازدید به عمل آورند در قسمت سرعت بخشیدن کار و کیفیت آن به مسوولین شرکت های قراردادی هدایات لازم دادند.
 

11 months 3 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۸:۲۹
Background image

در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب های اخیر در شماری از ولایات کشور مواد رسوبی به سطح سرک سرازیر شده که اکنون پاک کاری آن به سرعت جریان دارد

رهبری وزارت فوایدعامه ضمن اظهار غم‎شریکی به خانواده های محترم آسیب دیده‌ی ناشی از سیلاب های اخیر در ولایت بغلان، از خداوند متعال برای شهدا این رویداد المناک؛ بهشت برین، برای بازماندگان. . .

BACK TO NEWS