سرپرست وزارت فوایدعامه از جریان کار شاهراه سالنگ‌ها بازدید نمود

media_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۹ - ۱۳:۳۷
سرپرست وزارت فوایدعامه از جریان کار شاهراه سالنگ‌ها بازدید نمود

محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه،  به سالنگ ها سفر نموده و از جریان کار شاهراه سالنگ بازدید نمود.
کار ترمیم اساسی ۸۰ کیلومتر شاهراه سالنگ از سوی وزارت فواید عامه با شرکت ساختمانی و سرک سازی قرارداد شده است، که اکنون کار داخل تونل و گالری ۱۶  عملا ًجریان دارد.
 کندن کاری داخل تونل به شدت جریان دارد و در حال تکمیل شدن است و طبقه اول کانکریت (فلتر لیر) که سیستم زهکشی هم شامل است به طول یک کلیومتر تکمیل شده است و طبقه دوم سی تی بی (CTB) آغاز گردیده و جریان دارد.

همچنان کندن‌کاری گالری ۱۶ صد فیصد تکمیل شده است، طبقه اول کانکریت ( فلترلیر) گالری ۸۰ فیصد تکمیل شده است و کار طبقه دوم سی تی بی (CTB)  آغاز گردیده است و عملاً جریان دارد. 
سرپرست وزارت فوایدعامه در جریان سفر شان به شاهراه سالنگ ها، از جریان کار دو پایه پُل (دریندی و شکار گاه) در مسیر این شاهراه بازدید به عمل آورد، این پل از سوی وزارت فوایدعامه به ارزش ۶ میلیون افغانی با یکی از شرکت های ساختمانی و سرکسازی قرارداد شده است.

هدف سفر سرپرست وزارت فواید عامه به سالنگ‌ها؛  بررسی و ارزیابی جریان کار تونل و گالری ۱۶ و همچنان ادامه کار چهار طبقه کانکریت ریزی تونل و گالری ۱۶، سردی هوا و مشوره با تیم تخنیکی وزارت بود. 
در این سفر سرپرست وزارت فوایدعامه به مسوولین مربوطه و شرکت های قراردادی هدایت داد تا کار پروژه را سرعت ببخشند، کیفیت کار توجه نمایند و به وقت معین کار داخل تونل و گالری ۱۶ تکمیل نمایند.
قابل یاد آوریست، وزارت فوایدعامه برای تونل و گالری ۱۶ سه طبقه کانکریت و یک طبقه اسفالت درنظر گرفته است  که سه طبقه اول آن( فلترلیر ۴۲ سانتی متر، سی تی بی ۱۵ سانتی متر، کانکریت سیخ دار ۲۸.۵ سانتی متر) می باشد که ضخامت مجموعی آن ۸۵.۵ سانتی می رسید و طبقه چهارم آن به اسفالت ( قیر) می باشد. 

11 months 3 weeks ago

.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۱۵:۳
Background image

پاک کاری شماری از سرک های مواصلاتی ولسوالی های ولایت بغلان جریان دارد

از اثر بارش و جاری شدن سیلاب های اخیر  در شماری از ولسوالی های ولایت بغلان مواد سیلابی به سطح سرک سرازیر شده بود که کار پاک کاری آن ازسوی تیم های ولایتی وزارت فواید عامه به شدت جریان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۹:۲۰
Background image

بازسازی اساسی بخش های باقی مانده لین دوم شاهراه کابل – جلال آباد شامل پلان وزارت فواید عامه است

محترم الحاج ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی مقام عالی ریاست الوزراء، محترم الحاج ملا محمد عیسی ثانی سرپرست وزارت فوایدعامه، محترم الحاج مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه و. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴ - ۸:۲۹
Background image

در اثر بارش باران و جاری شدن سیلاب های اخیر در شماری از ولایات کشور مواد رسوبی به سطح سرک سرازیر شده که اکنون پاک کاری آن به سرعت جریان دارد

رهبری وزارت فوایدعامه ضمن اظهار غم‎شریکی به خانواده های محترم آسیب دیده‌ی ناشی از سیلاب های اخیر در ولایت بغلان، از خداوند متعال برای شهدا این رویداد المناک؛ بهشت برین، برای بازماندگان. . .

BACK TO NEWS